Just nu sitter jag på ett stengolv vid lägenhetsdörren. Här är det enda stället det finns wifi som funkar på hotellet.
 
I side är det just nu 30 grader varmt och vi har precis tagit oss hem efter ännu en dag vid havet. Det är femte dagen här.
 
Här, har jag blivit förälskad.
Förälskad i Side, människorna och vädret.
Jag lovade mig, jag svor på att må så bra jag bara kan här. Äta vad som serveras och unna mig precis vad jag vill.
det är också det jag gjort.
Men allt har sitt pris.
Bröd, ris, kebab, pommes, miljoner olika såser..
mer bröd.
bröd.
Hela jag, har blivit större dessa dagar.
Jag njuter nu.
så gott jag kan.
men jag är rädd för var som händer om 3 dagar när jag återigen är hemma i Sverige.
då jag återigen ska ha mina svarta jeans eller jobbkläderna.
för som jag ser ut nu, så tror jag inte att dem ens passar längre..
 
fördelen med resaN förutom att jag förälskat mig i Side, så är det att jag gjort saker jag aldrig trodde jaG skulle klara av att göta utan att kompensera.
och någonstans är dET nog nyttigt att ha det med sig i bagaget. Att jag fixar det.
 
 

Kommentera

Publiceras ej