Ni som läst sen första början, läst min väg har också läst inläggen motivera mera.
Jag lade upp bilder för att motivera mig själv till vart jag skulle.
Och en av bilderna, eller flera, var just att resa.
 
Helst av allt hade jag velat ta en flygbiljett bara och dra iväg.
Ingen charter, inget bestämt utan ge mig ut och upptäcka.
Men, jag har inte haft en riktigt semester på 2 år nu. och just nu i maj fyller min mor 50 år.
Därför, som vi pratat så länge om, diskuterat, velat, så har vi nu bokat resa.
En charter till Turkiet, Side.
För mig personligen så är det en stor seger.
Det var ju ett mål jag hade, att kunna resa, att kunna gå i bikini, shorts, klänning.
Vi åker om redan 23 dagar.
I en vecka.
 
Jag vet att det kommer bli en stor utmaning.
Jag kommer inte kunna äta som jag gör här hemma, och jag MÅSTE visa min kropp som den är idag.
Det kommer bli tufft. men jag är verkligen redo för detta.
Och jag måste intala mig själv att det kommer bli, och kommer gå hur bra som helst.
Försöka att inte oroa mig för grejer där nere utan att jag ska ha semester.
En välförtjänad sådan!
 
Kramar till er.

Kommentera

Publiceras ej